Birleşik Fenerbahçeliler Derneği (BİRFED), Ankaralı basın mensuplarıyla kahvaltıda buluştu.
Mövenpick Otel’de düzenlenen toplantıya BİRFED Başkanı Serhat Öztürk, derneğin yönetim kurulu üyeleri, Ankaralı Fenerbahçeliler ve diğer ilgililer katıldı.
Serhat Öztürk, toplantıda yaptığı konuşmada, derneğin yaklaşık 5 ay önce kurulduğunu ifade etti.
“Birlikten kuvvet doğar” düşüncesiyle Fenerbahçe’ye hizmet etmek istediklerini vurgulayan Öztürk, “Dernek olarak Fenerbahçe adı altında sosyal sorumluluk projelerine hizmet etmek istiyoruz. Fenerbahçe’nin adını ve büyüklüğünü, yardım ve sosyal sorumluluk projelerinde de etkin olarak duyurmayı hedefliyoruz. Fenerbahçe’yi her platformda daha da yukarılara taşımak istiyoruz.” diye konuştu.
Serhat Öztürk, Ankaralı Fenerbahçelileri de derneklerine beklediklerini sözlerine ekledi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1189 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
746 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
746 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
744 kez okundu
5
Galatasaray’da Eray Yazgan’dan MHK atamalarına tepki!
732 kez okundu