Sakarya Büyükşehir Belediyesi, 3 AralıkDünyaEngelliler günü çerçevesinde ağırladığı Adapazarı Kız Meslek Lisesi’nden engelli öğrencilere keyif dolu bir gün sundu ve hediyeler verdi.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi, tarafından 3 Aralık Dünya Engelliler Günü sebebiyle birbirinden anlamlı etkinliklere ev sahipliği yapıyor. Program çerçevesinde Adapazarı Kız Meslek Lisesi’nde öğrenim gören ‘engelsiz’ yürekleri Sosyal Gelişim Merkezi’nde (SGM) misafir etti. Yapılan ev sahipliği renkli görüntülere sahne oldu. Meslek lisesi öğrencileri, SGM’de eğitim gören engelsiz yüreklerle bir araya geldi. Misafirler mutfak atölyesinde kek yaptı, müzik atölyesinde şarkılar söyledi ve keçe atölyesinde yeteneklerini keşfetti. Toplumsal entegrasyonu güçlendirmek ve farkındalık oluşturmak gayesiyle gerçekleştirilen programlara, Sakaryaspor’un taraftar grubu olan Tatangalar da katıldı. Atölyeleri gezen taraftarlar daha sonra öğrencilere Sakaryaspor forması hediye etti. – SAKARYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8091 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5116 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5004 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3140 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2176 kez okundu