Göztepe’nin, Süper Lig’in ikinci devresindeki düşüşü devam ediyor. Bu sezon ligin ilk yarısına iyi bir başlangıç yapan İzmir ekibi, ikinci devrede benzer bir performans gösteremedi. Ligin ikinci bölümündeki ilk maçta Antalyaspor’u iç sahada 1-0 mağlup eden Stoilov’un öğrencileri, o günden sonra istediği sonuçları elde edemedi. Sarı-kırmızılılar, Antalyaspor maçının ardından Bodrum FK, Samsunspor, Eyüpspor, Trabzonspor ve Gaziantep FK ile berabere kalırken; Fenerbahçe, Alanyaspor, Kayserispor, Sivasspor ve Konyaspor müsabakalarını da kaybetti. Böylece ikinci yarıda oynadığı 11 maçta 1 galibiyet, 5 beraberlik ve 5 mağlubiyet alan Göztepe, sadece 8 puan toplayabildi.
İLK DEVREYİ 4. SIRADA TAMAMLADI
Göztepe, Süper Lig’in ilk devresinde oynadığı 18 maçta 9 galibiyet, 4 beraberlik ve 5 mağlubiyet elde etti. Bu karşılaşmalarda 31 puan toplayan sarı-kırmızılılar, ilk yarıyı 4. sırada noktalayıp Avrupa potasında yer aldı. İzmir ekibi, ikinci devredeki kötü gidişatla birlikte 10. basamağa kadar geriledi. Böylece Stanimir Stoilov ve öğrencileri, ligin ikinci yarısında şu ana kadar 6 basamak aşağıya düşmüş oldu.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
05 Haziran 2026SPOR
05 Haziran 2026GÜNDEM
05 Haziran 2026SPOR
05 Haziran 2026SPOR
05 Haziran 2026GÜNDEM
05 Haziran 2026GÜNDEM
05 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1186 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
743 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
742 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
740 kez okundu
5
Galatasaray’da Eray Yazgan’dan MHK atamalarına tepki!
729 kez okundu