Nihat Kahveci, Galatasaray-Adana Demirspor maçında yaşananlar hakkında konuştu.
Haberin Devamıclass=’medyanet-inline-adv’>
Yaşananlara büyük tepki gösteren Kahveci, “İyi oldu! Çekin fişi kapatın, futbol çıksın hepimizin hayatından çünkü böyle olacağı belliydi. Hakem hataları, yönetici açıklamaları, başkan açıklamaları, federasyon başkanı yok. Birbirlerine bel altı, şerefsiz, hırsız, örgütcü, FETÖ’cü… Dışarda kan akacaktı! Belki bir şeylere vesile olur. Oynamayın ağabey! Hadi futbolu, hadi kapatalım!” dedi.
Son olarak Fenerbahçe ile Galatasaray’ın birbiriyle yakınlaşması gerektiğini belirten Nihat Kahveci, “Parmak ucuyla bile birbirlerine dokunmaya başlasalar bir şeyler düzelir. Bırak kol kolu, parmak ucuyla dokunmuyorlar. Düşmanlık ortamı var bu kadar… Kan akacak diyorum bak!” açıklamalarında bulundu.
Haber Kaynak : MILLIYET.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1191 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
748 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
748 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
744 kez okundu
5
Galatasaray’da Eray Yazgan’dan MHK atamalarına tepki!
735 kez okundu